головна сторінка   |   e-mail
Загальна iнформацiя

Робоча програма
  • Мета i завдання викладання навчальної дисциплiни
  • Змiст навчальної дисциплiни
  • Рейтингова система оцiнювання
  • Спеціальність 6.050102
  • Спеціальність 6.050101
  • Спеціальність 6.050103
  • Спеціальність 6.050103/403
    Викладацький склад
    Основна та додаткова лiтература


    Iнститут заочного та дистанцiйного навчання

    Викладацький склад
    Навчально-методичнi матерiали
  • "Компаратори. Схеми контролю"

    Цiль роботы:
         1. Вивчення принципiв побудови й логiки роботи
         2. Вивчення методiв синтезу .
         3. Освоєння методики дослiдження компараторів та схем контролю.
         4. Визначення основних параметрiв .
    Пiдготовка до роботи
         1. Отримати в лабораторiї "Схемотехнiка ЕОМ" варiант завдання.
         2. Вивчити теоретичну частину роботи за рекомендованою лiтературою.
         3. У зошитi з лабораторних робiт представити принциповi схеми дослiджуваних мультиплексорів і демультиплексорів, а також опис їх роботы.

    Завдання 1. Дослiдити схему порiвняння чотирирозрядного слова А с константою нуля.
    1. Перетворити умова рiвностi слова А константi нуля з виразу (8.1) до вигляду, зручного для побудови на логiчних елементах I-НЕ:
    2. Зiбрати схему порiвняння- на логiчних елементах I-НЕ вiдповiдно до виразу (8.12), як показано на мал. 8.17, а.
    3. Подати на входи схеми порiвняння рiзнi двiйковi набори з табл. 8.8 i записати в цю же таблицю значення функцiї .
    Рис.8.17 Схеми порiвняння: а - з константою нуля, б - з константою одиницi

    Табл.8.18
    Набори слова А
    1001    
    1011    
    0000    
    1110    
    1111    

    Завдання 2. Дослiдити схему порiвняння чотирирозрядного слiв А с константою одиницi.
    1. Перетворити умова рiвностi слова А константi одиницi за аналогiєю з виразом (8.1) до вигляду, зручному для побудови на логiчних елементах I-НЕ:
    2. Зiбрати схему порiвняння на логiчних елементах I-НЕ згiдно (8,13), як показано на мал. 8.17, б.
    3. Подати на входи схеми порiвняння рiзнi двiйковi набори з табл. 8.8 i записати в цю же таблицю значення функцiї
    Завдання 3. Дослiдити схему порiвняння двох чотирирозрядних слiв А и В на рiвнiсть.
    1. Перетворити умова рiвностi двох слiв А i В з виразiв (8.2) i (8,3) до вигляду, зручному для реалiзацiї на логiчних елементах I-НЕ:
    2. Зiбрати схему порiвняння двох слiв А i В на логiчних елементах I-ЧИ-НЕ, I-НЕ вiдповiдно до виразу (8.14), як показано на рис, 8.18.
    Рис.8.18 Схема порiвняння двох слiв на рiвнiсть

    Табл.8.19
    А B А B
    0101 0101   101 100  
    1111 1011   111 111  
    0110 0110   110 011  
    1100 1101   010 001  
    1011 1100   001 001  

    3, Подати на входи схеми порiвняння двiйковi набори слiв А и В з табл. 8,19 i записати э цю же таблицю значення функцiї .

    Завдання 4. Дослiдити схему порiвняння двох трьохрозрядних слiв А и В на "бiльше",
    1. Перетворити умова порiвняння на "бiльше" двох слiв А и В з виразу (8,4) до вигляду, зручного для реалiзацiї на логiчних елементах I-ЧИ-НЕ, I-НЕ;
    2. Зiбрати схему порiвняння двох слiв А i В на "бiльше" на логiчних елементах I-ЧИ-НЕ, I-НЕ вiдповiдно до виразу (8.15), як показано на рис, 8.19.
    Рис.8.19 Схема порiвняння двох слiв на "бiльше"

    3. Подати на входи схеми порiвняння двiйковi набори слiв А i В з табл. 8.9 i записати в цю же таблицю значення функцiї .

    Завдання 5. Дослiдити схему контролю парностi чотирирозрядного слова А.
    1. Зiбрати схему контролю парностi чотирирозрядного слова А на логiчних елементах I-ЧИ-НЕ, I-НЕ вiдповiдно до виразiв (8.10) i (8,10, як показано на мал. 8.20.
    Рис.8.20 Схема контролю парностi

    2. Подати на входи схеми контролю парностi двiйковi набори слiв з табл, 8,9 i записати в цю же таблицю значення функцiй F1 й F2.

    Табл.8.20
    А  V  F1 F2
    1111 0    
    1011 0    
    1001 1    
    1110 1    

    Звiт повинен мiстити:
    1) мету лабораторної роботи;
    2) короткi теоретичнi вiдомостi про схеми порiвняння й контролю парностi;
    3) таблицi даних, заповненi в ходi дослiдження на лабораторнiй установцi;
    4) розрахунковi данi по швидкодiї схеми контролю (вимiр затримки поширення сигналiв);
    5) виводи на пiдставi отриманих результатiв.

    <<< назад

    Навчально-методичнi матерiали
    Конспект лекцiй
    Курсовий проект
    Розрахунково-графічна робота
    Домашня робота
    I модуль "Елементи та послідовнісні вузли комп’ютерної схемотехніки
  • Методичнi вказiвки з виконання лабораторних робiт 1-5
  • Приклади завдань для модульного контролю
    II модуль "Комбінаційні вузли комп’ютерної схемотехніки"
  • Методичнi вказiвки з виконання лабораторних робiт 6-10
  • Приклади завдань для модульного контролю
    III модуль "Мікропроцесори та основні пристрої комп’ютера"
  • Методичнi вказiвки з виконання лабораторних робiт 11-16
  • Приклади завдань для модульного контролю
    IV модуль "Інтерфейси мікропроцесорних систем"
  • Методичнi вказiвки з виконання лабораторних робiт 17-20
  • Приклади завдань для модульного контролю
  • ФАКУЛЬТЕТ КІБЕРБЕЗПЕКИ, КОМП'ЮТЕРНОЇ ТА ПРОГРАМНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ   |   КАФЕДРА КОМП'ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ